Ekološke minđuše


Želite da reciklirate plastične flaše?

Ja sam uzela flašu od jogurta.

Isekla sam joj dno.

Kao i deo sa poklopcem.

Zatim sam isecala kružne oblike, po 5 za svaku minđušu.

I to od manjeg kružića do većih krugova.

Trebaće Vam i sveća.

Nad plamenom sveće zagrevajte, samo kratko, rubove plastičnih kružića.

Dok ne dobijete nešto ovakvo. Naravno sve to morate oprati, jer plastika pocrni od čađi.

Skalpelom izbušite u centru krstić, kroz koji ćete provlačiti žičicu.

Za ostatak projekta trebaće Vam: tanka žica, udice za minđuše, dva lančića (dužine koja Vama odgovara, ja sam uzela po 9 karika), dve šljokice, klešta za sečenje i uvijanje žice.

Isecite dve jednake žice, savijte ih po sredini, pa provucite kroz krstić najmanjeg plastičnog kružića. Nanižite tako svih pet kružića.

Žicu provucite kroz jednu šljokicu, pa je kleštima uvijte, čisto da pridržava šljokicu.

Zakačite lančić za ukrasni deo minđuše.

Zakačite na taj isti lančić udicu. I završili ste ekološke minđuše.

Na ovaj način možete praviti i ogrlice, narukvice, kao i broševe i prstenje. Samo uključite maštu i krenite u akciju.

10 thoughts on “Ekološke minđuše

  1. Malo sam se zbunila … jesi li ti autor i ove Planete, i one Otkacene ?
    Ide i ovo u Reader🙂

    A mindjuse su …. sjajne ! Da nisi stavila tutorijal, ne bih znala od cega su.

  2. Jeste Otkačena se razbacila na sve strane. Ovo mi je blog o kreativnim stvarima. Margit biće i pletenih stvari. Samo da odradim fotografije, sa modelom, naravno.🙂 Pokušavala sam samu sebe da slikam, ali nije to to.
    Plava, ima da se kupe udice od srebra i platine, pa onda možeš da imaš najskuplje reciklirane minđuše, hahahahaha.

Leave a Reply

