Tutorijal: Bundevice

Pošto volim jesenje boje, plodove, kao i celu tu predprazničnu atmosferu, odlučila sam da podelim sa svima ovaj tutorijal o pravljenju dekorativnih bundevica.  Neće Vam biti potrebne bundeve za ovaj tutorijal.

Potreban materijal:

  •   rolne toalet papira,  onoliko koliko dekorativnih bundevica želite da napravite,
  • materijal u narandžastoj boji, mada može i u drugim bojama, i to bilo koje vrste. Ja sam koristila najtanji filc od nekog starog prekrivača.
  • suve grančice dužine oko 7 cm
  • makaze.

Isecite materijal prvo četvrtastog oblika i to na veličinu 50 x 50 cm, a zatim isecite krajeve, da bi bili zaobljeni. Stavite jednu rolnu papira u centar materijala.

Pa onda jedan kraj lepo ugurajte u otvor papira, zatim suprotan kraj i onda lepo umetnite sve rubove materijala tako da dobijete lepe nabore oko tog otvora. Kako bi nabori podsećali na pravu bundevu.

Zatim u sam centar otvora ugurajte grančicu. Ona će pridržavati materijal, mada je tu prvenstveno da predstavlja dršku bundeve.

Uradite to sve onoliko puta koliko Vam je potrebno i dobićete lepu, a jeftinu dekoraciju za Vaš stambeni prostor.

Ja sam iskoristila ovu dekoraciju kako bih ukrasila svoju prozorsku dasku. Srećnu i uspešnu jesen Vam želim.

2 thoughts on “Tutorijal: Bundevice

Leave a Reply

