Obuci svoju šolju



Ako znate da heklate, evo Vam ideja kako da utrošite svoje vreme, ali i da napravite nešto simpatično za ove zimske dane, bilo sebi ili nekome za poklon. Hladno vreme traži da konzumirate što više toplih napitaka, ali nije lako držati šolju vrelog čaja ukoliko nemate neki način da zaštitite svoje ruke.  Procedura ide uglavnom ovako: skuvate vodu, čaj ostavite da “pliva” u vodi, zatim stavite svoj čaj da se ohladi negde na nekom stolu, pa u međuvremenu i zaboravite na njega. Čaj se ohladi, pa izgubi svoju ulogu.  Ali ako “obučete” svoju šolju na ovaj način, onda možete i najvrelije napitke da držite u rukama.

Za ovaj predlog Vam treba obična šolja.  Neka vunica, mogu i ostaci, jer ne treba mnogo vune. Heklarica odgovarajuće veličine za odabranu vunu. Ja sam koristila 3,5 mm heklaricu. Dugme. Kao i igla i konac kojima ćete ušiti to dugme. Ovaj post nije pravi tutorijal, jer je blesavo da Vam detaljno objašnjavam kako sam napravila svoj “kaputić” za šolju, jer svi imamo različite šolje, tako da je u suštini na Vama da sami napravite šoljino odelo.

Moja omiljena šolja velikih proporcija. U nju staje pola litre tečnosti. Šta ću kad volim da pijem čajeve.

Ovako izgleda obučena šolja.

Dopunjena sa omiljenim čajem od hibiskusa.

Plus Lenja pita sa jabukama po receptu moje mame.  Njam-njam.

4 thoughts on “Obuci svoju šolju

  1. Njam njam, vala🙂

    Uvek sam htela da napravim mojim soljama ovako nesto, jer ne volim kad se kafa ohladi …. ali … kako je piti iz ovoga, zar ne idu dlacice vune u usta ?

    (sad kad pitam, zaista zvuci pih🙂 )

  2. Hvala na pitanju nemamo problema s a vunom u ustima.🙂 Ostavila sam dovoljno ruba za usne, a i nisam koristila neku čupaviju vunu. Najobičniji akril. Dobar dan. I rešen problem golicanja.🙂

Leave a Reply

