Microblogging – Tumblr

Blogovi su mutirali u, nešto, jednostavniju formu koja se nametnuto nazvala microblogging.  Najpopularniji  je Tumblr. Jedina stvar koja je micro, u celoj ovoj postavci, je jednostavnost korišćenja.Tu možete da delite razne informacije na koje naletite, sa dodavanjem linka i izvora. Možete preuzimati tuđe postove, fotografije, tekstove, ideje,  ali najlepše od svega je to što je toliko jednostavno za korišćenje, da verujem da će uskoro i mala deca da se “usidre u ovakvoj luci”.

Odlično je za maštanje, za bookmark-ovanje, za informisanje i za još štošta. Samo treba da smislite razloge koji odgovaraju vašoj ličnosti. Neko voli muziku, arhitekturu, rukotvorine, ilustracije, sport, pa u skladu s tim je sve i organizovano. U ponudi imaju dosta prelepih pozadina.  Ogroman broj korisnika deli svoje informacije i one cirkulišu kroz mrežu, na vama je samo da nađete informacije koje vama trebaju.  Zamislite, Tumblr sad ima preko 35 miliona blogera.

Surfujte, delite i uživajte u svom micro blog-u.

Naravno i ja sam morala da se ulogujem u ovaj toliko rasprostranjen micro svet.  Moj tumblr je OK Planeta.  I lagano ga već popunjavam. Tu će se nalaziti sve one stvari koje volim, o kojima maštam i koje želim, da imam, da napravim, da vidim.

Da ne pomislite da je jedini Tumblr u ponudi za microblogging, tu spada i još zastupljeniji TwitterPlurk, Emote.in, Whatyadoin.com, PingGadget, Beeing, Jaiku i Identi.ca.

Lično meni se najviše sviđa Tumblr, ali to sam samo ja.

Leave a Reply

