Haljina/tunika za devojčice

Nedavno sam napravila ovu  haljinu/tuniku za devojčicu, i toliko dugo sam tragala za modelom koji bi se slikao u njoj, da sam na kraju morala odustati od svega i uslikala sam je na vešalici.  Jednostavni krojevi su moja ljubav i smatram da samo jednostavne, a lepe stvari privlače oko posmatrača. Vođena time napravila sam i ovu haljinu.

Potreban materijal:

  • 2 igle veličina 6 mm
  • 2 igle veličina 4,5 mm, za džepove i kragnu
  • 100 gr st. George tina superwash vune
  • po 50 gr vune u dve boje po vašoj želji
  • igla za ušivanje krajeva

Postupak:

Ovaj rad je fenomenalan iz razloga što ga možete praviti za sve uzraste. Moja haljinica je za devojčice od 2-3 godine. Premerite koliko treba da vam bude široka tunika, merite oko kukova, ne celi obim, nego samo pola. Sami odredite koliko petlji treba da nanižete kako biste postigli tu meru i onda pletite samo klot/pravo. Pletete dok ne postignete drugu meru. Od ramena, pa do ispod kukova.

Tako napravite dva komada.

Sledeće napravite dva džepića, opet po vašoj želji i potrebi, jer oni su ovde uglavnom dekorativnog karaktera.  Nisu baš za stavljanje nekih predmeta, jer bi se haljina deformisala.

Žao mi je, ali mi fotografije pravljenja kragnice nisu uspele, a pravila sam je kao iz ovog klipa o pletenju ruže, samo što nisam odradila taj deo sa formiranjem cveta.  A  za kraće delove sam samo smanjivala broj petlji za 8.

Na kraju sam sve sklopila u jednu celinu,  i to tako da su otvori za ruke veliki, tačnije ušila sam samo malo iznad džepova. Nadam se da vam se sviđa.

8 thoughts on “Haljina/tunika za devojčice

  1. PRELEPO!!

    juce sam trazila haljinicu za “moju” Masu (3 god.) i nisam nasla nista slicno. Nije bas neki izbor bio. Zao mi je sto ne znam da stiruka-heklam ili sto nisam kupila tvoju!🙂

  2. Preslatka je. Volim jednostavnije krojeve jer se tu može igrati sa detaljima. E…jedino bih volela da je nekih življih boja😀 mada ukusi su različiti i o njima ne treba raspravljati jel…😉
    I mogla bi malo poraditi na toj prodavnici, imalo bi se tu štošta lepog videti i kupiti🙂

    • Hvala Danijela, gornja i donja slika malo su ispale tamnije, ali na ostalim slikama se vidi da je malo svetlija haljinica.
      Trudim se da napravim svašta pleteno i heklano, pa da počnem prodaju.😀

  3. Hvala za tutorijal,super je,i haljinica je slatka.Nazalost nemam vremena da usavrsim strikanje,znam samo osnovno,a ovo mi deluje jako primamljivo ,a imam i model devojcicu da je nosi.
    Pozdrav.

Leave a Reply

