Nije da se hvalim, ali….

Nova Godina je bila u znaku lepih poklona. Nisam samo ja trljala ruke i širila osmehe po licu, ali prvo da podelim radost mojim poklonima jer meni su najdraži, pa tek ostali.  Oduvek volim poklone koji obeležavaju mene, a sad se desilo to, da su mi svi pokloni upravo takvi. Ja, ja, ja pa ja.

1. Na fenomenalnom blogu Magrit, sve o pletenju,  sa divnim fotografijama, predlozima i savetima vlasnice bloga. Da napomenem ona drži kurseve pletenja, pa ako ste ikad poželeli da ovladate ovom veštinom, javite joj se ovde.  Uglavnom, na njenom blogu sam učestvovala u nagradnom darivanju, i tako dobila nagradu u vidu ovog prelepog prediva rukom bojene vune.

2. Dragi nije znao šta da mi kupi, pa sam ga ja uputila na ovo. Na Kupindu sam pronašla ovu knjigu, kliknula na dugme KUPI i tako sam od muža dobila odličnu i detaljnu knjigu o pletenju.

3. Sin je još mali da bi mi kupovao poklone, ali smo jedan dan bili zajedno u jednoj radnji sa vunom, iglama i koncima, pa mi je on rekao da će meni Deda Mraz sigurno doneti ove igle, jer sam bila dobra mama. I tako je i bilo.

4. Od svekra i svekrve sam dobila preslatku i jako ugodnu pidžamu. Pa pogledajte je samo.

5. Pošto moj voljeni voli SF, dobio je visoko nagrađivanu knjigu Metro 2033, ruskog pisca Dmitrij Gluhovski. Skoro pa je pročitao do kraja i kaže da je u njegovom fazonu.

6. Naše voljeno dete oduvek voli, ma šta voli, obožava Tomasa i drugare, pa je od Deda Mraza upravo dobio nešto na tu temu. Šine i razne neke dodatke za te izdržljive lokomotive. Zašto izdržljive? Jednostavno, s koje god visine da ih dete baci, one ostaju čitave i baš kao da se ništa nije desilo, nastavljaju da vesele našem razigranog dečaka.

Sigurna sam da ste i Vi dobili lepe poklone, koji su učinili da Vam srce poskoči od sreće.

4 thoughts on “Nije da se hvalim, ali….

Leave a Reply

