Poklon šal

Ne znam kako Vi, ali ja svojoj svekr(i)vi za svaku Novu Godinu kupim ili napravim nešto lepo.  Ipak je ona rodila i vaspitala mog ljubljenog dragog i ne bi bilo fer da je ostavim po strani, zar ne. Na fenomenalnom site-u Purl Bee pronašla sam ovaj tutorijal za kružni šal. Odmah sam odlučila da ispletem isti takav za moju Mariju.  U početku sam imala malo muka kako bi trebalo da se plete krivi bod, ali i to sam savladala. Pomoću video klipa sa Youtube-a.  A evo kako izgleda originalni šal sa Purl Bee site-a.

Može da se nosi pušteno preko prsa.

Ili obmotano oko vrata.

Prava strana šala.

Ovo je kriva strana šala.

Na modelu izgleda najlepše.

Moraću još da nagovaram moju Mariju da ovde bude i njena slika.

2 thoughts on “Poklon šal

Leave a Reply

