Knjige u rukama

Od dva najdraža muškarca (muža i sina) dobila sam dve veoma željene knjige. Pronašla sam ih na Book Depository-ju. Mestu na kome možete naručiti stručne knjige, bestselere, baš kao i dečije knjige. Besplatna im je dostava za sve zemlje. Knjige su prihvatljivih cena. Redovno pratite šta se novo dešava i učestvujte u njihovim čestim nagradnim igrama. Možete osvojiti i vredne nagrade. Priča je sledeća, pošto sam ja pre dva meseca slavila rođendan, a dragi je od mene tražio da sama “ulovim” poklon. Poslušah “naređenje”. Neke naredbe mi ne padaju teško. Svideo mi se opis knjige Knit Noro Accessories, ali ne mogu da se setim gde sam ga videla. Pregledala sam more knjiga i kad sam je ugledala, odmah smo je poručili. Gle, evo je, tu je.

A usput sam tražila i knjigu koja nudi razna rešenja na probleme koje susrećemo pri pletenju. Pronađoh i takvu knjigu The Knitting answer book. Mojoj sreći nema kraja.  Ovu knjigu sam odlučila da pročitam od korice do korice.

Srećom obe knjige smo naručili dok je trajao period od 10 % popusta. Naručili bismo ih i da je bila regularna cena. Ovako sam dobila bonus osmeh na licu. Slobodno mogu da kažem da sam srećna od glave do pete. Smeškaju mi se i prstići na nogama.

3 thoughts on “Knjige u rukama

Leave a Reply

