Mikro pletenje

Videli smo pletilje koje pletu na džinovskim iglama i ti radovi nemaju ljupkost, baš kao ni privlačnost (bar kako ja to vidim). Dok s druge strane, mikro pletiva izgledaju neodoljivo, slatko i neverovatno pipavo. Žene pletu na čačkalicama, špenadlama i raznim drugim minimalnim “iglama” za pletenje. Sigurno imaju mnogo strpljenja i dobro oko. Da li ste/biste se okušale u ovakvom okršaju igala? Moraću da testiram sopstveni vid, čim završim trenutni rad. Prva dama ove vrste pletenja je Lifan koju možete pratiti na njenom blogu knit one, purr… too ili na Flickr-u. Ova kreativka pravi i druge minijaturne predmete za lutke. Koga interesuje neka baci pogled.

Lifan-ini radovi

Druga mikro pletilja je Althea Crome i nju možete pratiti na site-u bugknits.com. Njene fotografije su malo lošije, ali radovi su vredni pomena i hvale. Na njenoj stranici imate i video kako ona radi ovu vrstu pletanja.

Pronašla sam Vam i jedan tutorijal na temu minijaturnog pletiva. Kliknite na sliku da vidite kako možete da napravite ove slatke novogodišnje čarapice.

 

4 thoughts on “Mikro pletenje

      • Moja majka je jako lepo plela, tetke takodje. Baka je odlicno sila i ocigledno mi ta vestina vise lezi jer se mnogo bolje snalazim.
        Znaci, velika podrska svima koji umeju i vole da pletu, siju, prave nakit, kreiraju i td😀. Uvek sam za kreativnost. Nekome lezi jedno, drugome nesto drugo, nekome nista, al’ ima kreativnih i to je sjajno :OK:😀.

  1. Tanja i ti sigurno imas taj gen za pletenje, samo te jos nije privuklo da to radis. Ja do pre cetiri godina nisam o pletenju, heklanju, bilo cemu tog tipa, razmisljala, ali ni mrvicu. A kad sam rodila sina, pa sam bila cesto kuci, kako da se zabavim ja krenula da pravim nakit, heklani. I malo po malo, postadoh ludak za rucni rad. Narkomanka. Navukla se na igle. 🙂

Leave a Reply

