Polimerna glina – upoznavanje

Sledi jedan članak za sve ljubitelje polimerne gline. Umetnička dela koja nastaju iz nečijih vrednih ruku i razigrane mašte, mogu da vas ostave bez teksta. Polimerna glina je materijal koji se oblikuje rukama, rastanjuje valjcima, seče skalpelima, gravira, istiskuje se u razne oblike, ma nema kraja u kreiranju zamišljenih ideja. Postoji velika ponuda od mnoštva proizvođača, kao što su Fimo, Sculpey, Kato Polyclay, Cernit i Lumina. Ako tražite hobi za sebe, a volite da se bavite sitnim detaljima, bojama i raznim alatima, onda uđite u svet polimerne gline. Za početak će vam biti potreban prostor gde ćete da se stacionirate, naravno sa dobrom rasvetom, ako radite u večernjim satima. Izaberite neku od polimernih glina, kupite nekoliko boja, da možete da se igrate. Trebaće vam bar jedan skalpel, šilo, nešto u čemu ćete peći/kuvati/sušiti oblike koje ste dobili. Ako ste se odlučili da pravite nakit, onda će vam još zatrebati i metalni delovi za nakit. Pogledajte neke radove od ovog fantastičnog i podatnog materijala.

Nastavak priče o polimernoj glini: Osetite Feelingfimo Unikatni Nakit.

6 thoughts on “Polimerna glina – upoznavanje

    • Stvarno jeste. Ja sam neko vreme pravila nakit od polimerne gline u kombinaciji sa heklanim detaljima, staklom i drvenim kuglicama. Svaki put kad sam sedala da oblikujem glinu, osecala sam se posebno srecno i zadovoljno. Prepusti se zelji, jedan je zivot.

      • Hoću ja, samo mi je problem što je mnogo želja pa ne znam kojoj pre da se prepustim🙂 . Ali, doći će i polimerna glina na red🙂.

      • Hehehehe, to se zove roj zelja. Poznajem tu vrstu licnosti. Hahahahaha. Da, to sam ja. Uvek mi se sto stvari mota po glavi, ali sam pocela da se borim sa fokusom. Nadam se da sam unormalila svoju kosnicu i smirila pcele.🙂

      • Hahahahaha, pa sad stoje u stroju uredno čekajući da dodju na red. Eh, blago tebi🙂 . Ma, taman kao zaokružujem jedno, krene da se otvara vidik za dalje i ne vredi, ako ne probam – mreću …. hahahahahaha.

      • Ko ga sisa, radimo ono sto nam se radi. Bar negde da se zakoni ne mesaju. Fjuuuu.
        Zamisli da se zakonom zabrani mnostvo zelja. Kazu ti: Izvoli imas mesec dana da smislis svoje tri zelje i posle toga, KRAJ. Izgorela bih za tih mesec dana.🙂

Leave a Reply

