Uradi sama: Pleteće igle

Drage pletilje morala sam da probam da napravim svoje lične pleteće igle, trebala sam neke duže od standardnih. Uspele su, čak su bolje od onoga što sam očekivala. Moje su duge 50 cm, a vi ako želite možete napraviti i kraće. Pa da počnemo.

Potreban materijal:

  • drvene tiple ne sečene, obima koji vama odgovara

  • rezač za olovke

  • šmirgl papir za drvo

  • polimerna glina, dve kockice (veličina kockice po vašoj želji)

Postupak:

Pomoću rezača za olovke naoštrite jednu stranu obe tiple.

Šmirgl papirom otklonite neravnine i nepravilnosti na drvetu.

Od polimerne gline napravite ukrasnu kuglicu koju ćete ispeći pa zalepiti na tupi kraj tiple.

Ostaje vam samo da ih isprobate.

9 thoughts on “Uradi sama: Pleteće igle

    • Po svim radnjama koje se bave prodajom za majstorisanje sa drvetom, ali evo ja sam ih kupila u Merkuru. Ima u Uradi sam sigurno, ali i u manjim radnjama sa stolarskim materijalom.

Leave a Reply

