Pesme o pletenju

muzika_i_pletenje

Pletenje je postalo takav hit, da su se počele pevati pesme o tom zabavnom hobiju, koji je mnogima i više od toga. Ovih dana sam bila u potrazi za najboljom pesmom o pletenju. Nema ih preterano mnogo, ali evo sam napravila spisak pesama koje sam otkrila. Jako me interesuje vaše mišljenje., zato ćemo birati favorita među sledećim numerama. Naletela sam i na pesmu o heklanju, pa bi bilo bez veze da je ne uvrstimo u top 10. listu. Glasajte za svog favorita.🙂

1. Bill Oddie – The Knitting Song

pletenjeimuzika_1

2. Sophie Madeleine – The Knitting Song

pletenjeimuzika_2

3. The Lads: Cable Knit Sweater

pletenjeimuzika_3

4. The Savoy Ballroom – The Knitters Curse

pletenjeimuzika_4

5. Pardon Me (I Didn’t Knit That for You)

pletenjeimuzika_5

6. The Little Ball o’ Yarn

pletenjeimuzika_7

7. Never Not Knitting Theme Song

pletenjeimuzika_8

8. Alpaca India – “Yarn eMotion”

pletenjeimuzika_9

9. Arthur Askley- Knitting

pletenjeimuzika_10

10. Straight Hookin’ – L.A.W.

pletenjeimuzika_6

One thought on “Pesme o pletenju

  1. Genijalno! Evo da glasam – heklica je moj trenutni `weapon of choice’
    a br. 10 (Straight Hookin) pesma me odusevila. Koleginica i ja smo nasle himnu😀
    Na drugom mestu, br. 5 dame sa “Pardon me – I didnt knit…”
    Na trecem br. 4 “The Knitters Curse”
    A i ostale su diiivne, svaka cast na kompilaciji!

Leave a Reply

