Uskršnja pletena kapa

IMG_9723

Uskrs nam se bliži, ali ne i topli proljetni dani. U to ime sam napravila kapicu sa zečićima kako bih istakla neobična klimatska dešavanja. Šemu za zeca sam pronašla ovde, ali sam napravila neke promene na samoj kapi. Promene pri odabiru prediva, igala i načina oduzimanja petlji. Koristila sam deblje predivo od preporučenog, baš kao i igle (4.5mm). Promene u radu su sledeće: nametnula sam 88 petlji, dok je po originalnom uputstvu 108. Vidljive su i promene u dezenu i veličini pom-poma.

IMG_9720

Oduzimanje petlji je bilo nešto jednostavnije od predloženog.

1. red: *8 pravo, 2 zajedno* , ponavljati od * do *

2. red: sve pravo

3. red: *7 pravo, 2 zajedno*, ponavljati od * do *

4. red: sve pravo

5. red: *6 pravo, 2 zajedno*, ponavljati od * do *

6. red: sve pravo

7. red: *5 pravo, 2 zajedno*, ponavljati od * do *

8. red: sve pravo

9. red: *4 pravo, 2 zajedno*, ponavljati od * do *

10. red: sve pravo

11. red: *3 pravo, 2 zajedno*, ponavljati od * do *

12. red: sve pravo

13. red: *2 pravo, 2 zajedno*, ponavljati od * do *

14. red: sve pravo

15. red: *1 pravo, 2 zajedno*, ponavljati od * do *

16. red: sve pravo

17. red: 2 zajedno do kraja reda. Na iglama ćete imati 9 petlji.

Provući nit kroz petlje i zategnuti.

IMG_9718

Sin je srećan što je dobio novu kapicu. Ja sam srećna kad vidim njegov osmeh na licu, a valjda je sreća i najbitnija.

Odmah je tražio i da ga fotografišem s njom.

IMG_9687

2 thoughts on “Uskršnja pletena kapa

Leave a Reply

