Uradi sam – jednostavno ukrašene svetiljke za jelku

okicena_jelkaPotpuno fenomenalan način da doradite svoje obične ili zastarele svetiljke za jelku. Prošle godine pravili smo origami ukrasne svetiljke, a ovaj put će to biti mnogo lakša i brža varijanta. Sačuvala sam i origami kutijice, koje mogu da kombinujem i sa novom metodom. Hajde da se zabavimo!

Potreban materijal za ovaj tutorijal:

  • svećice za jelku

uradi_sam_svetiljka_za_jelku_2

  • korpice za sitne kolače

uradi_sam_svetiljka_za_jelku_1

  • skalpel ili makaze (nešto za zasecanje korpica)

Postupak:

Svaku korpicu zasecite kroz sredinu, malim krstićem, tek toliko da sijaličica može da prođe. Napravite onoliko korpica koliko imate sijalica i rasporedite svaku korpicu na željeno mesto.

uradi_sam_svetiljka_za_jelkuProverite da li sve radi kako treba. Sada možete da se bacite na kićenje jelke.

svetiljke_za_novogodisnju_jelku

Kao što vidite na ovoj jelki su i ornamenti koje smo prošle godine pravili: klupko i origami zvezde. Ako želite da osvežite svoju novogodišnju jelku bez trošenja novca, onda se bacite na posao.

Leave a Reply

