Organizacija poslova i kupovine

Stvari za kupiti

Znate svi za onu mudrost: “Pametan piše – budala pamti”. Primetila sam da sam počela da pišem podsetnike na sve strane. Po raznim papirićima, koji se nalaze svuda po stanu, torbama, jaknama… Još su tu i suprugovi papirići, dečiji crteži, gomile reklama i računa. Toliko papira na sve strane i znate šta, uspela sam da izgubim, jedva uhvaćenu, nit organizacije. Zato sam odlučila da se vratim u normalne tokove pomoću jednostavnih tabela. Spisak za kupovinu stavila sam na frižider. Logično! Stvari koje treba da se urade stavila sam u spavaću sobu, tako da ih odmah, po otvaranju očiju, vidim. Ukoliko i vi bolujete od iste “bolesti”, izvolite i odštampajte spiskove za organizaciju sopstvenih obaveza.

Leave a Reply

