Uradi sam: Markeri za petlje

stitch_markers_02

U poslednje vreme sam merkala markere za petlje, njihov izgled, kvalitet, cene, kako ih naručiti, način plaćanja i isporuke. Kad mi je sinulo: Zašto da ih sama ne napravim. Za ove markere vam čak ne moram praviti poseban tutorijal. Sve je toliko prosto da se sve vidi iz samih fotografija. Ovde se radi o markerima koje premeštate kako pletivo napreduje. Za pravljenje ovih markera vam trebaju: konac za heklanje u omiljenoj boji, perlice sa odgovarajućim otvorom kako bi prošle dve niti konca, makazice i to je sve. Napravite petlju odgovarajućeg obima, ja sam vezivala dva čvorića da mi se slučajno ne bi desilo da se perlica svuče sa konca. Nanižite perlicu ili više njih, zavisi od vaših afiniteta, i na kraju opet zavežite dva čvorića. Uklonite višak konca makazicama. Prvi marker je gotov. Sad možete da ih napravite koliko vam srce ište. Uživajte u svom pletivu.

stitch_markers

Leave a Reply

