Etiketice za pletene rukotvorine

handmade150dpi

Svi koji se bave ručnim radom znaju koliko je bitan svaki aspekt pri dizajniranju, prezentovanju i prodaji, za bolji plasman, na ionako prepunom tržištu. Već dosta vremena je prošlo kako sam napravila ovaj dizajn za štampu za pletilje, pošto sam i ja od te sorte. Bilo mi je hitno potrebno za neke radove koje sam radila po porudžbini. Ako se pitate zašto ih odmah nisam podelila sa vama, moram da kažem da sam nakon predaje radova na njih totalno zaboravila. Uskoro ću napraviti još neke tipove etiketica, za drage kolege iz drugih rukotvorećih oblasti. Ako imate ideju ili potrebu za nekim određenim izgledom, možda ću vam ispuniti i poneku želju.

Skinite ovu sličicu ispod i štampajte koliko vam volja.

handmade_sheet

2 thoughts on “Etiketice za pletene rukotvorine

Leave a Reply

