Davno završene OI za pletilje – izveštaj

IMG_3563

Zadovoljstvo zbog učešća na Ravellenic Games – Olimpijskim igrama za pletilje, vidljivo je na mom licu, a opet kasnim sa deljenjem istog sa ostatkom sveta. I to kasnim o-ho-ho. Zatrpala sam se raznim projektima, akcijama, društvenim aktivnostima, jer još malo na svet donosim novog člana porodice, pa neće biti vremena za sve ideje i želje koje mi se vrte po glavi. Opet s druge strane, nikad nije kasno za lepe stvari. Ekipa nam je bila fenomenalna, puna humora i duha, bile smo podrška jedna drugoj, ako je neka posustajala, druge su je dizale i gurale da odradi sve najbolje što može. Napravljeno je mnogo radova, dobijene su mnoge medalje. Evo i moje dve kojima se dičim, kao da su od najčistijeg zlata.

Uspela sam da izguram svoj rad do kraja. Palčevi su mi bili tvrdi i ranjavi, ali nisam posustajala.  Upravo zbog toga sam posebno ponosna na samu sebe. Mnoštvo puta sam odustajala sa svojim ciljevima, planovima i sl., ali ovaj put sam bila baš odlučna. Savladala sam svoju narav. Bravo ja! Usta moja, il’ ćete me hvaliti, il’ ću vas razvaliti.

Vreme je da vam predstavim i moj pulover/šal.

S njim mogu da se ogrnem, da ga nosim kao šal ili kao pulover. Obzirom da sam mere za njega uzimala dok sam bila normalnog struka, ispalo je da je još funkcionalniji od onoga što sam se nadala.

Za kraj članka, pogledajte radove i ostalih učesnica ovog takmičenja.

38581367

4 thoughts on “Davno završene OI za pletilje – izveštaj

Leave a Reply

