Napravite svoj foto-memo kolaž

Naleteh sasvim slučajno na dva programa za pravljenje foto kolaža. Prvi je shapecollage koji možete da skinete i instalirate na svoj kompjuter ili ako više volite jednostavniju varijantu, onda je tu getloupe pa svoj kolaž napravite online. U oba slučaja se radi o veoma simpatičnoj zabavi za sve ljubitelje fotografija. Ako imate potrebu da napravite svoju varijantu kolaža možete to da uradite veoma brzo i lako. Pogledajte kakav sam ja napravila.

shape-collage-2ou40420

Kao što vidite, ovo su moji razlozi izostajanja sa bloga. Pošto bebac raste i nije preterano zahtevan, a i stariji sin rado pomaže oko mlađeg, ja lagano mogu da se vratim pisanju. Nadam se da mi opraštate. Pozdrav.

Leave a Reply

